2013. szeptember 3., kedd

Part 5 Mi az hogy?...




Louis ölelésében ébredtem, nem túl frissen. A zene még mindig teljes hangerőn szólt, így megnéztem az éjjeliszekrényen lévő I phone-on, hogy mennyi az idő. Pontosan hajnali negyed 1 volt, így kikászálódtam a párnák és a takarók egyvelegéből, majd bementem a fürdőszobába. Felvettem a szétszór ruhákat és felvettem az összeset, csak a táskámat és a bőrdzsekit hagytam az ágy mellett. 
A tükörben csak az elmosódott sminkemmel találkoztam és a széttúrt hajammal, így kihúztam az egyik fiókot, amiben Mrs. White sminkcuccai voltak.
Soha nem vetemedtem volna arra, hogy csak egy újjal is hozzányúljak a méregdrága szemceruzákhoz, de muszáj volt. 
Lemostam a sminket, majd felkentem egy kis alapozót, ami nem éppen az én sötétebb bőrömhöz illett, de a nyakamat is befedtem vele, aztán púderrel javítottam a helyzeten. Sokkal jobb lett, mint volt!
A szememet befestettem fekete szemceruzával és egy kis füstös szemhéjpúderrel, aztán a számra felkentem egy nagyon világos rózsaszín rúzst, ami Mrs. Whitenak nem nagyon kell, mert mindig vörös rúzsokat használ. A színe pedig nekem jobban áll, mint Neki, hiszen nekem sötétebb a bőröm, mint Neki és a szám világosan szebb.
A rúzst leraktam a szekrényre, aztán szétnéztem a fürdőszoba többi szekrényében. Nem sok mindent találtam, de egy fésű jól jött volna. Aztán találtam egy hajjal teli darabot és inkább az ujjaimmal szántottam végig a szálegyenes sötét hajamon.
Halkan kimentem a szobába, ahol Louis félig kitakarózva aludt. Akár egy ártatlan gyerek. Betakargattam, aztán elfordítottam a kulcsot a zárban és kimentem a folyosóra. Visszazártam a szobát, majd a kulcsot betuszkoltam az ajtó alatt. Lementem a földszintre, aztán ki a buliba. A számok magukkal ragadtak, így önfeledten riszáltam magamat, kezemben egy nagy pohár kólával.
Fél óra múlva Bella lépett mellém és a kezembe adott egy koktélos poharat. Miközben arról beszélt, hogy Jake milyen szemét volt Lindával, az exével, én szemügyre vettem az élénk világoskék koktélt és a szélén a szőlőszemeket.
- Hihetetlen, hogy Lindával kacérkodik, de közben Brad kezéről meg lecsapta Ginát és már a harmadik körükön vannak túl!- kicsit hangosabban szólalt meg, mint előtte, így kizökkentem az ital tartalmának a megfejtéséből.
- Nem is értem, hogy tehette ezt!- ráztam meg a fejemet, aztán gyorsan témát váltottam.- Thea?
- Az a hülye most is Dave-vel van valahol. Én meg falazhatok nekik, mert szegény Haley már 5 percenként jön, hogy nem találja Davet.- erre a szóra, mint egy varázsütésre megjelent Haley, kezében egy üveg Fantával.
- Bella! Még mindig nem láttad Davet?- az arca gondterhelt volt, nagyon aggódhat a pasijáért.
- Láttam az előbb egy pillanatra a mosdó környékén Őt, de azóta már elkeveredhetett onnan.- segítettem ki a bajból Bellát, mielőtt még valami hülyeséget hordott volna össze.
Haley elment a ház felé, amíg én belekortyoltam a kék italba. Erősebb vodka íze volt, mint a pirosnak, de már nem zavart, annyira sokat ittam az este. Ugyanis Louis talált egy nagy üveg vodkát a szobánkban, ami egyébként a főhálószoba és ott alszik nap mint nap Mr. és Mrs. White.
Erre a gondolatra röhögnöm kellett.
- Mi olyan vicces?- kezdte el a haját rendezgetni Bells, de én elmeséltem a sztorit és Ő is dőlt a röhögéstől.

~ Louis Tomlinson ~


Lassan nyitottam ki a szemeimet és azonnal magam mellé pillantottam. De Brooke nem volt sehol. Először arra gondoltam, hogy csak álmodtam. De perverz álmaim vannak nekem! Rosszabb vagyok, mint Sir Harold Edward Styles. Ezen nem sokat gondolkodtam, áthajoltam az ágyon, ami mellett Bo táskája és dzsekije volt hanyagul ledobva. Az ajtó felé néztem, hogy hol a kulcs. Szerencsére belül volt a földön, tehát az ajtót Brooke bezárta.
Még szerencse! Mi lett volna, ha egy őrült 1D fan jött volna be ide és megerőszakol álmomban?!
Aztán megint csak majdnem fejbe vágtam magamat a hülyeségemen és inkább felöltöztem, aztán lementem a srácokhoz.
- Csövi, haver!- köszöntött a társaság, aztán a kezembe nyomtak egy üveges sört.- Mi jót csináltál ott fent?- húzogatta a szemöldökét Harry.
- Lefeküdtem egy Brooke nevű csajjal!- mintha nem is lett volna rajta kívül más, csak rá gondoltam.
-  Mi van?! Te megcsaltad Eleanort?!- derült égből villámcsapásként zuhantam vissza a valóságba.
Mint akit felbe vágtak, zúgó fejjel intettem, hogy lelépek, aztán taxit hívtam és Eleanor lakásához igyekeztem.

* * *

Tudtam, hogy Eleanornak tudnia kell erről a dologról, de még nem tudtam, hogyan mondhatnám el. Kiszálltam a taxiból, odaadtam a nyitott ablakon keresztül egy 10 fontost, aztán intettem, hogy a visszajárót tartsa meg. Miután a kocsi elhajtott mögülem, felnéztem a lakóparkra. Mély levegőt vettem, aztán lifttel felmentem a 13. emeletre. Bekopogtattam El ajtaján, de minden bátorságom elszállt, amikor megláttam a mosolygós, de álmos arcot.
- Szia, Louis!- ölelt meg.- Miért jöttél ide hajnali fél egykor?- vonta fel a szemöldökét, aztán kitárta az ajtót, hogy jöjjek beljebb.
- Csak... Jó éjt akartam kívánni Neked!- nyomtam egy puszit a selymes arcára, aztán gyorsan visszamentem a lifthez és egy puszit küldtem Neki, ahogy csodálkozva állt a küszöbön.
Megcsóválta a fejét, aztán mosolyogva becsukta az ajtót, én meg beszálltam a liftbe. Lelifteztem a földszintre, aztán a sarkon leintettem egy taxist, s a Market roadra irányítottam. Megint egy tízessel fizettem, aztán bementem Theáék lakásába. Kimentem az udvarra és Brookeot kezdtem a szememmel keresni.
- Bot keresed?- lépett mellém az a Bella, aki nagyon jóban van Boval és Theával.
- Igen!- bólintottam.
- Elment letusolni, de majd elküldöm hozzád, ha végzett.
- Rendben, kösz!- megvártam, amíg Bella odébbállt, aztán én is elkezdtem keresni a srácokat. 
Először Niall szőke fejét és Harry göndör fürtjeit láttam meg először, ahogy egymást verik egy-egy strandlabdával, nem messze pedig tőlük valószínűleg Liam próbálja meggyőzni Zaynt, hogy menjen be Ő is a vízbe.
Közelebb mentem hozzájuk aztán belöktem Liamet a vízbe és utána ugrottam.
Csak azt akartam érezni, hogy a langyos víz mindenhol körülvesz és megnyugtat, de ehelyett csak Harryt éreztem a nyakamon ugrálni. Nagy erőfeszítések árán felemelkedtem és jóleső érzéssel nyugtáztam, hogy Hazz lezúdult rólam és mindenkit összevizezve beleesett a vízbe.

~ Brooke Smith ~


Miután megtudtam egy józan csajtól, hogy Louis elment, már kicsit nyugodtabban mentem fel letusolni. Megengedtem magamnak a forró vizet, majd beálltam a zuhanyrózsa alá. A hajamat már előzőleg összefogtam, hogy ne legyen vizes, így most csak beszappanoztam magamat és gyorsan lemostam a fehér buborékokkal elvegyült, illatos lét.
Magamra csavartam egy fehér törölközőt, aztán felvettem Thea egyik alsóneműjét, majd a szobájában utánanéztem valami normális, bulizós ruhának. 
Végül egy fekete, denevérujjas pólót kerítettem magamnak, flitteres I hate everything, if it's not you! viselő felirattal. Egy pink sortot és egy fekete, 10 centis sarkú platform szandált, mellé egy ezüst levelet megtestesítő fülbevalóval és egy szolid gyűrűvel.
Légiesen leugráltam a lépcsőn, aztán visszatértem a lányokhoz. A kezembe kaptam egy erős pink koktélt, a szélén kandírozott eperrel. Megettem a jegesre fagyasztott, édes gyümölcsöt, aztán még néhány percig hallgattam Thea cipős beszámolóit.
Ahogy a tekintetemmel végigjártam a tömeget, arra lettem figyelmes, hogy az orrom előtt dobálják egymást a vízbe az idióta Louisék. Csak szegény Zayn álldogált a medencétől távolabb. 
Magam mögé néztem, ahol Thea és Bella egész jól elbeszélgettek, így levettem az egyik tálcáról egy sörös üveget, aztán elindultam Zayn felé.
Pár pillanat múlva viszont valaki elém lépett és miután kitisztult a látóköröm, Zaynt már egy lila hajú szépséggel láttam meg, aki nem rég lépett oda hozzá. Meg is csókolták egymást, így inkább nem zavartam be nekik. Visszafordultam és egy srác kezébe nyomtam a sört, majd lehúztam az egész pohár vodkámat, s újabb adag után indultam.
Megkaparintottam egy jégkockákkal teli vöröset is, majd a medencébe eresztettem a lábamat és hagytam, hogy a víz melegítse. Thea szandáljait szorosan magam mellett tartottam, nehogy valaki belesodorjon a vízbe. Merthogy nem tudok úszni. Igen, bevallottam. Ezért is akartam Zaynnel társalogni, hiszen ebben a dologban együtt érezhetjük magunkat.
A zene még mindig hangos volt, így már néhány szomszéd megint nem tudott aludni Tőlünk. De ezzel még én sem foglalkoztam túlságosan. A táncolni vágyó fiatalok a medence körül illegették magukat, amikor valaki nagy erővel nekem jött és hátulról a vízbe taszított. 
- Bocs, nem akartam!- köpte nekem a szavakat egy srác, aztán már ott sem volt a víz szélénél. Egyre beljebb sodródtam, majd pillanatok alatt kezdtem el kapálózni, miközben talajt kerestem a lábaimnak. 
Bármilyen a víz felszínén maradási technikáért kezet csókoltam volna bárkinek, de ez nekem most nem adatott meg. Miközben hevesen kapálóztam, egyre csak süllyedtem és süllyedtem. A medence egyik vége szinte csak a babáknak lett volna jó, de én pont az úszómedence mélységűbe estem bele. 
A reflektorok fényei mindenféle színárnyalatban égették a szememet, miközben már lassan a medence alján voltam. Felülről még hallatszott a lüktető diszkózene, meg az emberek beszélgetése, de csak arra tudtam figyelni, hogy valaki felrántson a hidegből és kivigyen ebből a rémálomból.
De nekem csak a filmszakadás maradt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése