2013. szeptember 5., csütörtök

Part 7 Még akkor oldd meg, ha nem késő!



Már egy hete otthon vagyok. Illetve Victoriánál, mert nálunk egy kis átalakítás folyik.
A dolgaimat már Bella elhozta a kórházból, s most a balkonon ülök és teát készülök inni.
Fellöktem magamat a karosszékből, aztán bementem a nappaliba és onnan a konyhába. Felraktam a vízforralóba egy csészére való vizet, aztán felültem a pultra és vártam, hogy felforrjon.
Amikor leforrt, kiöntöttem egy csészébe és beleraktam egy epres teafiltert. Cukorral, citromlével és egy kis tejjel ízesítettem. A csésze alátétjével kivonultam vissza a balkonra. Visszaültem a helyemre és a kerti tavat kezdtem el nézni, miközben belekortyoltam a forró italba.
Louis és Harry... Mindketten táplálnak valamilyen érzelmet felém, de én nem tudom, kit válasszak. Harry valószínűleg nem lenne velem sohasem gyengéd, viszont Louis... Louis már foglalt. Eleanor biztosan egy nagyon szép és csinos lány, körülvéve rajongókkal, barátokkal, családdal. Én meg egy lelki nyomoronc, család nélkül. Csak a két barátnőmre számíthatok, másom nincs. Döntöttem.
Felálltam, majd a telefonomért nyúltam. Mikor tárcsáztam, azt vettem észre, hogy 9 nem fogadott hívás érkezett a telefonra és egy hangüzenet is. Megnyomtam a Lejátszás gombot.
Harry mély, rekedtes hangját hallottam meg a vonal túlsó végéről.
- Szia, Brooke! Bocsánatot szeretnék kérni, amiért durva voltam veled. Ne haragudj!... Ha már szóba sem állnál velem, akkor inkább többet ne lássalak se Louist, se Téged!Ha viszont a viszonzott csók, amivel megajándékoztál, valós érzelmeken alapul, kérlek hívj! Brooke! Meg szeretném kérdezni, hogy lennél-e a barátnőm? Ha Louist választod, megértem.- az üzenet végét éles sípszó jelezte, majd egy sablonos hangú nő megkérdezte, hogy óhajtom-e visszahívni a számot, vagy kilépek az üzenetlehallgatóból.
Megnyomtam a piros gombot, majd a sokk hatása alatt a lépcsőre rogytam. Szaggatottan kifújtam a levegőt, majd mérlegelni kezdtem annak a lehetőségét, ha belemegyek az alkuba.
Ha belemegyek, akkor talán Louis közvetlen közelébe kerülhetek, de viszont Harry szerelmével talán megbántom Őt. Megráztam a fejemet és amellett döntöttem, hogy belemegyek Harry ajánlatába, aztán eldől minden.
Kikerestem az ismeretlen számot a telefonban, s felhívtam. Először kicsengett, majd Harry letette. Reményt vesztve mentem be a házba, majd magam mögött behúztam az üvegajtót. 
Leültem a kanapéra és a kezembe vettem a Comsmopolitan legújabb számát. Már éppen befejeztem, amikor valaki ráfeküdt a csengőre. Az idegesítő csengetésre szinte futottam az ajtóhoz. Thea az egyetlen ilyen hülye, aki ezt minden alkalommal eljátssza velem.
De az ajtóban nem Thea, hanem Harry állt. Az ajtófélfának dőlve mosolygott rám, amolyan rosszfiúsan. 
Meghökkenve néztem fel rá, de még hamarabb lépett felém, minthogy átgondolhattam volna, hogy mit tegyek.
Magához rántott, majd szorosan megölelt és egy forró csókot lehelt a számra. Az ajtóban álltunk és csak néztük egymást. Tudtam, hogy ez az egyetlen út, ki kell bírnom! De legalább jó pasi!
Kedvesen megsimogatta az arcomat, aztán elővett valamit a zsebéből. Egy nyaklánc volt.



Tátott szájjal néztem a fehérarany és gyémánt ötvözte tollpihét. Harry lassan ráfektette a nyakamra, majd bekapcsolta hátul. Elléptem mellőle, s az ékszert néztem vagy öt percig a tükörben.
Harry hátulról átölelt és csak engem nézett. Tudom, hogy helytelenül cselekedtem, de már ezzel nem foglalkozhattam.
- Köszönöm!- mosolyodtam el, aztán megcsókoltam Őt. Erősen visszacsókolt, miközben a lábával berúgta az ajtót. Felemelt, majd a nappaliba vitt és elfektetett a kanapén. Teljes testsúlyával rám feküdt, majd hevesen megcsókolt. Ajkai puhaságával felébredtek a nyughatatlan pillangók a gyomromban, majd szambázni kezdtek. A világ is hánykolódott velem, ahogy ezt éreztem.
Harry leszállt rólam, majd a bal kezével a hátamat, a jobbal a térdhajlatomat fogta meg, felkarolt, majd felvitt az ideiglenes szobámba. Lefektetett az ágyra, majd tovább folytatta heves csókáradatát.

* * *

Sajgó végtagokkal ébredtem fel. Felültem, majd a meztelen testemnek kerestem meg a fehérneműimet. A nyakamban még most is ott lógott a gyémánt toll, amikor semmi nem volt rajtam. A sok ruha közt, amiket reggel széttúrtam a megfelelő darabért, most szanaszét hevertek a szobában. Felkaptam a földről egy fekete sortot és egy piros toppot, majd erre felkaptam egy vastagabb, világos farmerdzsekit.
Beleléptem a vörös szandálomba, majd a hajamat megfésültem, felvettem a napszemüvegemet, meg magamhoz vettem egy fekete táskát és pénzzel, meg a telefonommal a zsebemben elindultam a sarki kisbolt felé.
Ahogy kiléptem, nem csak a csípős, londoni időjárás, hanem egy vakuzó kamera is telibe kapott. Mire kitisztult a látásom, s körülnéztem, már senki nem volt a kihalt utcákon. 
A boltban vettem müzlit, kenyeret, meg salátát, aztán bevásároltam egy csomó csokit és hazaindultam. Néha-néha szembejött velem egy-egy siető ember, de egyébként a környéken nem nagyon volt semmi.
Átfázva léptem be a lakásba, majd ledobtam minden zacskót a kezemből és bementem a nappaliba. Harry még mindig alszik. Felsiettem a z emeltre, majd bementem a szobámba. Félig ébredezve találtam rá a párnák közt. Valami azt súgta nekem, hogy most tegyem azt, amit Ő is akar. Így hát levettem a dzsekit, meg a cipőmet, majd ahhoz a sráchoz bújtam hozzá, akiről ezt életemben nem gondoltam volna, hogy megteszem.
Ragaszkodóan simultam hozzá, mialatt kinyitotta a szemeit és rám mosolygott. Kaptam egy finom csókot, majd a meztelen felsőtestéhez fordultam. Bal kezével a hajamat simogatta, a jobbal a testemnél fogva húzott magához közelebb.
Finom illatát megérezve mellkasához bújtam, majd nagyokat szippantva a levegőből, átkaroltam. Éreztem szíve dobbanásait, miközben Ő hol a hajamat simogatta, hol  homlokomat hintette be apró csókokkal, hogy ezzel is álomba ringasson. Engedtem a kísértésnek és leragadt szemhéjaimmal nem ellenkeztem. Nem ellenkeztem a kísértéssel szemben, s most itt tartok. Bekövetkezett. Beleszerettem ebbe az érzéketlen, öntelt egoistába.

* * *

Jó érzésekkel ébredtem fel este. Lebattyogtam a konyhába, aztán csináltam magamnak egy lekváros kenyeret. Egy újabb adag teával beültem a Tv elé és megnéztem a sztárhíreket.
- Jó estét, kedves nézőink!- szólalt meg a műsorvezető.- Reményeink szerint egy újabb jó hírrel érkeztünk számukra! A híres-neves Harry Styles és egy ismeretlen lány most már egy párnak mondhatja magát. A szívtipró ezúttal egy gyönyörű lányt bolondított magába, a hírt bizonyítékok is alátámasztják!- a szívem egyre gyorsult, ijedten figyeltem, ahogy a kamerák őrült rajongókat vettek fel, akik mind a halálomat kívánták. 
Nagyot nyeltem, amikor bevetítették a képeket, ahogy Harry megcsókol az ajtóban, majd becsukja azt.
Szédelegve kapcsoltam ki a Tv-t, majd lüktető halántékkal próbáltam gondolkozni. 
Most mi lesz? Mi van, ha kiderült, hogy Louis velem csalta meg a barátnőjét? A rajongók egy büdös ribancnak fognak tartani, ráadásul még a média is rám száll és benyel majd a sok rosszakaró.
Mélyeket próbáltam lélegezni, de a szoba forogni kezdett velem és éppen hogy eljutottam a mosdóig. Miután kiadtam magamból a vacsorámat és egyebeket, kimerülve huppantam le a kanapéra. Minden szarral próbáltam elvonni ezekről az eseményekről a gondolataimat, de minduntalan bevillantak az agyamba a dühös rajongók, akik talán legközelebb halálra is verhetnek, ha Harry, vagy testőrök nélkül lépek ki az utcára. 
Paranoiásan néztem ki a konyhaablakon, de senki nem ólálkodott a ház körül. Némileg megnyugodtam, amikor csöngettek. 
Halkan az ajtóhoz osontam, majd kinyitottam. Szerencsére csak Bella volt az.
- Nagy hírem van!- ugrottam a nyakába.- Van barátom! De meg akarnak ölni.- tettem hozzá lelankadva.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése