2013. szeptember 1., vasárnap

Part 4 Talán nem kellett volna



Bementem a lakásba, majd az előszobából a romokban álló nappaliba. Victoria volt olyan rendes és összesöpörte az üvegszilánkokat, aztán elvitte anyát a kórházba a sebei miatt, és amíg benntartották megfigyelésen, Ő hazajött és elvitte az összetört bútorokat. Egy levelet találtam, miszerint Victoria elvitte magához a gyerekeket, hogy ameddig anya kijön, menjek a kis barátaimmal vásárolgatni, meg csináljak néhány csajos estét.
Csak bedőltem a pihe-puha ágyba és eltettem magamat holnapra.

***

Reggel hamar felkeltem, lementem enni, aztán elkezdtem Spongebobot nézni. Amikor vége volt, felmentem az emeletre, aztán be a szobámba és eldöntöttem, hogy áthívom a lányokat estére. Beálltam a zuhanyrózsa alá és egy-két fülbemászó dallamot énekelgettem. Megmostam a hajamat, aztán becsavartam egy rózsaszín törölközőbe és turbánt varázsoltam belőle. Kimentem a szobámba és magamhoz vettem a telefonomat.
 - Hello! Bo vagyok!- köszöntem bele telefonba.
 - Booo! Jó hogy hívsz! Unatkozok!- ordított bele a telefonba Thea.
 - Kushadj!- hallottam meg a háttérből Bella hangját, aztán valaki valamivel fejbevágott valakit és Bella átvette a telefont a bolond Theától.
 - Szia!
 - Hello, Bells! Mizu?
 - Semmi különös! Hallom anyád kórházban, Te meg egyedül nyomorogsz otthon… Magányban… Borzalmas lehet!- gondolhattam volna, hogy Belláék azonnal megtudnak mindent és már előre eltervezték az estét.
 - Eltaláltad, este filmezünk, meg berúgunk!- csaptam össze a tenyeremet és a telefont a vállam meg a fülem közt tartottam meg.
 - Nincs akadálya!- hallottam meg megint csak Thea hangját a háttérből.
 - Szerintem sincs!- nevetett fel Bella - Akkor délután abban a bizonyos Starubck’s-ban találkozunk?
 - Igen, az jó lesz! Húgaim Victoriánál vannak, velük nem lesz semmi gond.
 - Akkor Starbuck’s!- ordított a telefonba Thea, aztán elköszöntek, én meg enyhe halláskárosodással dobtam a készüléket az ágyamra. Bementem a fürdőszobába és megszárítottam a hajamat. Hagytam, hogy apró loknikra göndörödjön, aztán bedezodoroztam magamat és leheletnyi parfümöt is tettem a nyakamra. Fülbevalóként egy kékeszöld tollas fülbevalót választottam ki a gyűjteményemből, aztán felvettem egy kényelmes szürke pólóját Tomnak és beültem a szobámba.
Kiválasztottam egy fekete körömlakkot a fiókomból és a már rohadt hosszú körmeimet kilakkoztam vele. Olyan karmaim lettek, mintha műkörmöm lett volna. Pedig mindig is a sajátjaimat használtam.
Előkerestem egy Rihanna albumot és beraktam a házimozimba.
Szinte max hangerőn szólt, úgy sminkeltem a fürdőben, hogy halljam a zenét.
Cicásra kihúztam a szemeimet, befestettem a számat halvány ciklámen rúzzsal és arra tettem egy réteg átlátszó szájfényt. A szerencsére hosszú szempilláimat gyorsan befestettem feketére, aztán befújtam hajlakkal a hajkoronámat.
Visszamentem a szobámba, be a gardróbba és keresgélni kezdtem a ruháim közt. Kidobáltam minden darabot, amit nem akartam felvenni, aztán megtaláltam a megfelelőt.
Egy farmer sortot vettem ki, ami szinte teljesen szét volt szaggatva és a szakítások alatt egy párducmintás anyag figyelt. Mellé felkaptam egy fehér pólót, amit egy Let’s sexy! felirat díszelgett. A póló annyiban volt különleges, hogy a hónaljam alatt majdnem a póló háromnegyedéig ki volt vágva és alatta egy a fülbevalóval egyező színű kékeszöld fürdőruha volt. Fő a praktikusság!
Ki tudja, Thea milyen hülyeségekkel áll elő, hogy például menjünk aqua parkba.
Szóval felvettem ezeket a cuccokat, aztán egy világos mogyorókrém színű barna Chanel táskába pakoltam bele a cuccaimat. A múltkor megtetszett egy fekete, 13 centis sarkú bokacsizma, vastag platformmal, szóval megvettem és most eldöntöttem, hogy azt veszem fel most.
Előkerestem egy aranyszínű Ray Ban napszemcsit, amit csak hanyagul a hajamba tűztem. Pár aranyszínű gyűrűt is felvettem, meg egy csomó aranyutánzat karkötőt is.
A hajamat pont úgy állítottam be, hogy a fülbevalóm látsszon, aztán útnak indultam. Azt terveztem, hogy bemegyek egy lakberendező stúdióba mielőtt még a Starbuck’s-ba megyek, úgyhogy elsüllyesztettem a táskámban a kocsi kulcsomat, a  lakás kulcsát, meg egy doboz cigit és öngyújtót.
Soha nem szerettem cigizni, de ha feszült voltam, mindig elszívtam egy-egy szálat. Most is éreztem, hogy szükségem lesz rá, nem is tudom, hogy miért.
Bementem a városba, persze gyalog és bementem egy céghez, ahol mindenféle bútorokat árultak.
 - Jó napot!- köszöntem oda a recepciósnak, aki mézes-mázosan hellyel kínált, aztán elszaladt a tulajdonosasszonyért. Öt perc múlva egy jól öltözött, negyvenes éveit taposó szőke nő lépett elő az egyik irodából.
 - Jó napot kívánok!- fogott kezet velem, aztán mindenféle szakmai tanácsokkal látott, miközben átmentünk a bevásárló részlegbe és nézegetni kezdtük a bútorokat.
 - Ez nagyon tetszik!- mutattam rá egy nagy bőrkanapéra. Az asszisztens felírta az árcédulán lévő raktári számot és tovább is mentünk.
Egy sötét fa dohányzóasztalt is kinéztem, meg rendeltem egy okos plazmatévét, mert anya az otthonit tropára törte. Egy hifi meg házimozi vásárlása után kifizettem mindent a bakkártyámmal, de már készültem, hogy a bankban az összeget az anyáéra írassam.
Nem sokkal később befutottam a Starbuck’s-ba.  Megkerestem a tekintetemmel Bellst és Theát, aztán odamentem hozzájuk.
 - Sziasztok!- két-két puszival köszöntöttem Őket.
 - Képzeld, Bo! Ez a Macey, vagy ki még mindig itt dolgozik!- mutatott a pult irányába. Viszonylag közel ültünk, szóval hallottuk, hogy Mary a kávézó előtti utcai asztalokért felel, szóval ki kellett mennünk és ott leülnünk, hogy Thea megint megszívathassa a szerencsétlent.
A Nap annyira sütött, hogy legalább 40 fok volt a napon, mi meg 35 fokban ültünk az árnyékban. Ilyen időjárás még nem nagyon volt Nagy-Britanniában!
Amikor megjelent Mary, mind felvettük a napszemüvegjeinket, hogy nem ismerjen meg.
 - Jó reggelt! Mit hozhatok?- kereste meg a tollát a nemsokára ex-pincérnő. Nagy szemétség lenne Theától, ha kirúgatná, de valószínű, hogy Ő ezt nem akarja, csak egy kicsit „megijeszti”.
 - Sziaa, Macy!- vettük le a szemüvegeket, ez meg akkorát ugrott, mint egy bakkecske és berohant a kávézóba, aztán be a főnökségre. Vgig röhögtük az egész jelenetet, aztán kihívtunk egy másik pincérnőt, aki velünk együtt nevetett, aztán megkérte Theát, hogy kergesse el innen örökre azt a fattyút.

***

Gyalog hazamentünk, útközben meg vettünk vagy 5 liter tiszta pálinkát, meg a legjobb angol söröket és chipseket. Mellé egy karton kétliteres Coca kólát és csokikat. Átmentünk Theához, mert nálunk ugye semmi sincs , viszont náluk már egy egész bulizós banda összegyűlt. Mindenkit köszöntöttünk, aztán bementünk a villába. Thea abban a luxus negyedben lakik, ahol Bella, meg én is, így nem voltunk túl messze a lakásainktól.
Mr. és Mrs. White üzleti útra mentek Malajziára és ilyenkor mindig itthon hagyják Theát egyedül. Becsődült a tömeg, majd mindenki lerakta a piát, meg a nasikat, amiket magával hozott és rendezkedni kezdtünk. Félrehúzgálták a srácok a kanapét, meg az asztalokat, amikre néhány cicababa felpakolta az innivalókat. A házimoziba beraktak néhány mai slágert, hogy ritmusra pakoljunk, aztán kimentünk a medencéhez.
Miközben Thea elkezdte beállítani, hogy milyen fények legyenek a medencében, én mindenféle labdákat, meg gumi dolgokat dobtam a medencébe. Thea volt barátja, Dave, akivel nagyon jóban van, most is itt volt Haleyvel, az új barátnőjével, akit Theával csal már nagyon régóta, de erről gyakorlatilag mindenki tud, csak Haley nem.
Dave és Haley elkezdtek mindenféle lampionokat felpakolni a fákra, a többiek meg székeket tologattak, kihozták a házimozit és előkészítették a zenéket. Mike, mint DJ, mutatkozott be, aztán elkezdte szédíteni a volt barátnőjét.
Nina és Carly felmentek és az összes hálószobában elpakoltak minden értéket, vagy ingósságot, aztán beágyaztak az esetleges friss párosoknak az éjszakára. Aztán a nagy gardróbban összehordták ezeket az értékeket, gépeket, képeket, könyveket, meg szobrokat, ami szem előtt lehet. Persze nem azért, mert nem bíznánk a többiekben, de senki nem hagyná, hogy eredeti maja szobrokat lelökjön egy heves párocska.
A gardróbot kulcsra zárták és a kulcsot berakták a konyhában az egyik fali konyhaszekrény tetejére. Csak Thea, Bella, Nina, Carly és én tudtuk, hogy ott van, ha bármi kéne. A telefonokat is ide tettük, hogy ne tegyenek benne kárt a részegek. 9 órára mindennel készen voltunk és a fullasztó melegben beindítottak egy Maroon5 számot, mi meg kivittük a nasit, kólát, chipseket, meg a hányósabbaknak a kis szeletekre vágott mini szendvicseket.
 Greg, egy kőgazdag ismerős is megérkezett és vagy 40 liter plusz vodkát hozott, amiből néhány srác koktélokat kevert.
Leemeltem az asztalról egy piros koktélos poharat, aztán megettem a szélére rakott díszítésnek szánt epret és belekortyoltam. Jéghideg volt, így egy pillanatra behunytam a szememet, ahogy az ital lecsordogált a kiszáradt torkomon. Az emberek közt eljutottam a medencéhez, ahol már többen is csurom vizesen ugráltak be a hűsítő vízbe.
Nagyon tetszett, ahogy a vizet a fákon lógó lampionok és a medencevilágítás is különböző árnyalatokban festi meg. Néha megálltam egy-egy ismerős lánnyal beszélgetni, aztán ha felkértek, kezemben a kiürült koktélos pohárral táncoltam.
11 óra körül valakit megláttam a nagy medence másik oldalán. Louis volt az.
Ő is észrevett, aztán nemsokára már mellettem is volt.
 - Szia, Bo!- adott két puszit az arcomra.
 - Szia, Lou!- mosolyogtam rá - Hogy, s mint?
 - Semmi különös nincs. Kinyomoztam, hogy egy bizonyos Thea buliján egy nagyon szép barátnője is ott lesz.
Rám mutatott, mire én természetesen teljesen elvörösödtem.
 - Gyere!- elkezdett a kezemnél fogva a ház oldalához húzni a társaságon
keresztül- Mondok valamit!
Megálltunk a szomszéd háztól úgy 10 méterre álló házfalnál. Ahogy Louis egyre közeledett felém, én hátrálni kezdtem. Végül a téglafalba ütköztem. Mosolyogva nézett engem a nagy, kék szemeivel, majd közelebb hajolt. Lehajtottam a fejemet, hogy nem kelljen a perzselő tekintetét a bőrömön éreznem. Kezével viszont finoman az állam alá nyúlt, majd felemelte a fejemet. A magassarkú miatt majdnem akkora voltam, mint Ő. Fölém hajolt, s még közelebb lépett.
A szívem őrült száguldásba kezdett, ahogy megéreztem férfias aftershaveje illatát. Még a lélegzetem is elállt, ahogy a szabadon álló bal keze megérintette az enyémet, majd a hajamat simította végig.
 - Mit is mondtam, milyen vagy?- nézett mélyen a szemembe.
 - Ööö… Brookeos?- néztem fel rá, amin elmosolyodott.
 - Gyönyörű!- suttogta, majd egyre közelebb hajolt, majd puha ajkait az enyémre nyomta.
Lassan megnyalta az alsó ajkamat s így bebocsájtást nyert, majd lassú táncba kezdett a nyelvemmel. A kezét a csípőmre csúsztatta, majd közelebb húzott magához. Ahogy a kezemet felvezettem izmos karján, a pillangók megindultak a gyomromban és lavinaként táncoltak.
A fejemet hátrébb húztam, de Louis nem engedett, még szorosabban fogott, így hát visszahelyeztem a fejemet alapállásába.
A kezeimet először a vállára tettem, majd körbefontam a nyaka körül és szinte belé csimpaszkodtam.
Őrült késztetést éreztem arra, hogy beletúrjak a hajába, így hát meg is tettem. A térdem már annyira remegett, hogy féltem, álló helyzetemben dőlök el.
Mély levegőt vettem, majd elszakadtam Tőle. Homlokát az enyémnek döntötte és miközben úgy kapkodta a levegőt, ahogy én, mosolyogva suttogott nekem édes szavakat. Megint megcsókolt, úgy ahogy még ezelőtt sem, majd a nyakamat kezdte nedves csókokkal behinteni. Forró lehelete csiklandozta a finom bőrt, de nem foglalkoztam vele. Elkezdte a fülem mögötti puha bőrt kiszívni, majd kis idő múlva rám nézett, komolyan, jelentőségteljesen.
 - Szeretnéd?- homlokát az enyémnek döntve várta a választ.
 - Azt hiszem… Igen. - bólintottam.
Kézen fogott, majd átvezetett a tömegen és bementünk a házba. A nappaliban ugyanolyan állapot volt, mint a medencénél. Louis a lépcsőnél felkapott, majd az ölében cipelt fel az emeletre. Éppen bementünk volna egy szobába, amiben mint kiderült, már voltak, az ajtót az orrunk előtt csapták be.
Louis letett, majd a következő szobába benyitott.
 - Üres!- nézett vissza. Beszaladtam, majd még Ő a kulccsal próbálta bezárni az ajtót, én lerúgtam a cipőt a lábaimról, majd letéptem a bőrkabátot, amit a buli előtt vettem fel. 
Leültem az ágyra, amíg Lou levette a cipőjét, s mellém ült. Finoman megcsókolt, majd felemelt és lefektetett az ágyra. Csak csókolt, s a gyönyörűség mintha órákig is eltartott volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése